Thursday, September 20, 2012

when we come to pangkor island

last weekend we all go to pangkor island.. aku, my son 2 org cik nila and ila, my friend nisa, nafa, n my madu farahin...yahoo.. happy like crazy.. funny funny funny funny and funny..hahahaha.. thanks to my friend anisah tan because you, we all can come to pangkor.. yeahh.. and thanks to your mak long, coz give we all tumpang tempat tinggal, tido, masak n dll..hahaha.. and your cousin and her friend coz give we all MOTOR for jalan2 at sekitar PANGKOR..even motor susah nak start n handle, but this a best moment ..thanks a lot..   let go to see the picture -------------->


at feri otw ke pangkor.. let's go


kota belanda time..cantik 

suasana kehidupan nelayan yang indah.


my son ila..comey cam umi dy


my second son, nila..  de gaya model tak???


yeah, ni la dia org kuat aka pemandu pelancong kami, anisah tan.


ni la dia , my madu..kahkahkah..mengeluarkan angin merata-rata..


hehehe..comey comey dgn helmet dy..kaw hado?


time snorkling yang best gler..ikan cantik cantik woo..




kami atas motor.. 2 kriss 1 EX5.


at tembok china


kat lumut time.




posing kat kota belanda


da sampai umah mak long dah.. nice..cantik gler.


hasil tangkapan along untuk kami  ( bakar bbq  ketam fresh2 ni..)

ok, last picture at feri nak balik ipoh da.



                       

No comments:

Post a Comment