Wednesday, March 7, 2012

SERABUT! + PENAT!

assalamualaikum..

ok..rasenye da lame la kan aku tak "mengepost" pape kat blog ni..
mmg la lame kan,nak update pon da jarang..

buzy buzy buzy buzy buzy buzy
sangat sangat..

siyes!!!!!!!
aku mmg serabut dengan sem 5 ni..bukan serabut biase tetapi 

SERABUT YANG LUAR BIASE!!!!

sangat luar biase!!!!
pening sgt!!!
penat sgt!!!

n terasa otak dari awl sem hingga sekarang 
masih lagi loading!!!..
dok REFRESH PUuuunnn still lagi loading..
pe nak jwb Final nnt???
satu apa punnn aku tak paham..

dan untuk sekian kalinya la pulook..
untuk sem ni kene belaja bahasa yaNG 
tak pernah terlintas di fikiran nak belaja..
okE, belaja bahasa JEPUN k..
u ade, tak ade kan??
tapi siyes..lau tak suke dgn bahasa jepun tu..
tok sah la amik..buat pening kepala aje..
tp disebbkan aku terpaksa amik subject tu,
maka aku terpaksalah mengambilnya..
MEngagahkan diri mempelajarinya..
Tapi SUMPAH aku tak tahu!!!


penat!!! sebab asyik balik pukul 66666..
penat!!!! 

 see..cat punnn tau penat tw..

No comments:

Post a Comment